tisdag 6 december 2011

Första inlägget!

En ny blogg tar sin början, kanske en ny episod i mitt liv!



Vem är då jag? En tjej nja när man närmar sig 25 har man kanske passerat de stadiet, ja ja hur som kalla mig vad ni vill tjej/flicka/kvinna. Bor utanför Umeå tillsammans med Sambo, barn och en massa djur.


Jag har startat den här bloggen för att visa mina naglar, min passion, min stora kärlek Naglar. Jag har nog alltid hållit på med naglar på ett eller annat sätt.
i 15 års åldern gjorde jag mina första acryl naglar en riktig aha upplevelse, de dröjde ytterligare ett par år innan jag prövade på gel naglar för första gången.


För ett par år sedan fick jag tag i egna acryl grejer och på den vägen är de.
Dock tröttnade jag på all lukt som kommer med acryl och började jakten på gele, de tog tid innan jag fick tag i gele som fungerar som jag trivs med.


Idag pysslar jag med mina och andras naglar så fort tillfälle ges, jag älskar att göra naglar som är mycket att få skapa de är min passion.


I bloggen kommer jag lägga upp naglar jag gör, kanske kan jag inspirera några av er!


Första bilden blir på mina egna senaste jul naglar, ber om ursäkt för den kassa bilden men i norrlandsmörkret blir de inte bättre :)




Jag hoppas ni kommer trivas här och lämna gärna en kommentar!

1 kommentar:

  1. Super fina naglar! :D Vilken gel använder du när du gör naglar? ^^,

    sv: va kul att du är med och tävlar om dagens blogg! Hör av mig när vinnaren är utsedd! :)
    Ha en bra fortsätt kväll!

    www.tezzilicious.blogg.se (det funkar inte att kommentera med adress från blogg.se så du kanske ska kolla upp vad felet är så att du vet) :)

    SvaraRadera