onsdag 21 december 2011

Torsdag

Allting har hamnat på efterkälke i veckan då min lilla skatt har varit sjuk, så först igår hämtade jag mitt efterlängtade paket. Har ju varit otroligt tveksam till vad jag skulle köpa för gel, efter beställningen i förra veckan har jag hunnit ångra mig ungefär 100 gånger. Men så igår satt jag mig ner och började pröva Nagelgigantens gel jag är väldigt positivt överraskad.
Burkarna är super bra, läker inte och känns riktigt rejäla stort plus. Extremt lätt jobbad gel, varken för rinnig eller för tjock enligt mig perfekt.
Jag är extremt positivt överraskad, nu håller jag bara alla mina tummar på att den dessutom sitter bra! De är trots allt de viktigaste...

Bjuder på en yber dålig bild från mobilen måste börja fota med vanliga kameran och lägga över på datorn, men de är ju så bekvämt att föra över direkt från mobilen.



De här är nog sista uppdateringen innan jul, så God Jul på er därute :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar