torsdag 29 december 2011

Torsdag

Naglar naglar naglar, sista dagarna har de varit naglar för hela slanten. Igår kväll fick jag mig en riktig utmaning, Nina hade haft sina naglar i 5½ vecka trots de så va de endast tre som hon slagit av resten satt, dock med en utväxt som inte var från den här världen.
Ska be henne fota hennes naglar så jag kan lägga upp här.

Va less på mina egna jul naglar men eftersom de bara är lite över en vecka sedan dom gjordes om valde jag att ta fram och leka med mina nya acryl färger jag fick i julklapp. Så nu pryds mina naglar av rosor, är riktigt nöjd för att va första gången i stearinljus som enda lyse (strömavbrott).
Ska ta fram riktiga kameran och fota så ni ser bättre, är så svårt att fota med mobilen.

Jag tycker de är super roligt med One stoke tekniken den kommer jag öva på massor, otroligt roligt och snyggt blir de.

Planerna för mitt nagelbord fortsätter förhoppningsvis är allt klart om en månad, som jag längtar :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar